Wednesday, April 7, 2010

kembali sudah... ^___^

waaahhhhh!!!! giler lama brkurun berabad aku x update blog aku nih...hahaha byk benda aku nk citer huhuhuhu....

skang ni aku dah msuk sem 2..skang dh bulan 4 n bulan 5 dh cuti sem!! yay!! ^__^ mcm2 bnda brlaku kat aku spnjang sem ni,yg pahit,yg manis,sume ada...
tp satu prkara yg aku x sgka psl diri aku ni dh berlaku..satu perkara yg aku nk sgt2 xnk ada dlm diri aku!

apa dia?



nak tahu?


...............................




=______________=





biarlah rahsia..hahahaha!

oh ya! bln 3 lepas aku baru abis wat event klas kat sik. SUKSES! SUKSES! I like! ^___^ sumenya brjalan lancar n aku sukakannya~~~

paling best dlm sem ni gak aku dpt brkenalan dgn pelukis2 terkenal dlm facebook aku trmsuk la plukis2 yg bru mningkat naik,umo baya2 aku pun ada! lg muda dari aku pun ada! salute kat depa!! ^__^ spanjang prkenalan kami,aku ada gak tunjuk artwork2 aku kat depa,n depa beri komen yg amat mmbina skali! Terima kasih byk2!!!! sjak aku mmber cam depa la aku aktif on facebook!

erm...pe lg aa aku nak citer??

aaa...ada lagi~~~

.................

skang ni aku mmerhatikan seseorang...

okey abis!

tatatata!!!! :-P

p/s: kata byk bnda nk citer! sikit je nih!!!! (smbil menghentak kepala kt dinding)

2 comments:

  1. ko wat komik nie nak terbit kat mna???? (^__^)v berusaha yea!!! (^0^)v

    ReplyDelete
  2. hahaha...ikutkan ati mmg aku nk publish komik ni tp bila pikir2 balik nti2 la dlu...tggu aku btul2 dh sedia n dh terer skit bru aku publish...

    wat smntara ni aku nk wat saja2 dlu

    ReplyDelete

Terima kasih kerana meninggalkan komen! ^_^